سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امگا از Speedmaster 38 با قاب الماس رونمایی کرد

امگا مجموعه Speedmaster 38 میلی‌متری خود را با انبوهی از مدل‌های جدید، انتخابی از سه ماده و دو رنگ صفحه گسترش می‌دهد. کرونوگراف‌های اتوماتیک جدید از جنس استیل ضد زنگ، طلای Sedna و آلیاژ Moonshine Gold این برند موجود هستند و با یک صفحه قهوه‌ای شکلاتی یا سبز زمردی PVD که توسط یک قاب الماس‌نشان قاب شده است، جفت می‌شوند.

 

علاوه بر صفحه‌های فرعی بیضی شکل با روکش الماس، یک الماس نیز در تاج قاب‌هایی با قطر 38 میلی‌متر که تا 100 متر در برابر آب مقاوم هستند، تعبیه شده است.

 

سرعت‌سنج 38 میلی‌متر که برای اولین بار در سال 2017 عرضه شد، تفسیری لوکس از ظاهر غیرقابل اشتباه کرونوگراف ارائه می‌دهد. تکرارهای جدیدی که مجموعه را تکمیل می‌کنند، این طراحی مورد علاقه را به سطح جدیدی می‌برند.

 

طراحان امگا برای صفحه‌ها از ظاهر مدل‌های قبلی الهام گرفتند. این موارد شامل صفحه سبز ساعت Moonwatch 42 میلی‌متری Moonshine Gold و صفحه قهوه‌ای De Ville Chocolate است که چند سال پیش موفقیت بزرگی کسب کرد. شمارنده‌های کرونوگراف بیضی شکل و صفحه کوچک ثانیه با الماس قاب شده‌اند. علاوه بر این، نقاط ساعت 12 با دو الماس جایگزین شده‌اند. پنجره تاریخ ذوزنقه‌ای شکل در ساعت 6 را نباید از دست داد.

 

با الهام از تاریخچه Speedmaster، همه تازه‌واردان به یک قاب پشتی پیچ‌شده با مدالیون اسب دریایی برجسته مجهز شده‌اند. آنها توسط کالیبر 3330 Co-Axial دارای گواهی کرنومتر امگا، یک کرونوگراف با کوک اتوماتیک با مکانیزم چرخ ستونی، اchappement Co-Axial و ترازوی فنری با فنر ترازوی سیلیکونی Si14 تامین می‌شوند.

 

قیمت‌ها برای مدل‌های استیل ضد زنگ روی بند چرمی از 17,400 دلار و روی بند 17,800 دلار شروع می‌شود. قیمت نسخه‌های طلا روی بند چرمی 34,000 دلار و روی بند تمام طلا 46,400 دلار است.

 

منبع: www.saateman.com/